7 Ağustos 2014 Perşembe

ERİCA AND AURORA

 AURORA MOHN :    Aurora 16 yaşında.(Trondheim, Norveç 29 Mayıs 1997 doğumlu) O kız kardeşlerinden en küçüğü. 18 ve 21 olan Martine ve Kamilla var. Onun kuzeni, Erica Mohn Kvam (16), aynı zamanda ünlü bir blogger. Bazı insanlar Aurora'nın kız kardeşi olduğunu sanıyorlar çünkü; birbirlerine çok benziyorlar. 

ABLAM KAMİLA;


                                 ERİCA MOHN : Erica 16 yaşında Hey! Sizinle iyi şey? :-) Hala çok ince değilim - sadece en kısa sürede ben çevrimiçi olduğu gibi küçük bir bip sesi vermek düşündüm. Dün biz güneşten küçük bir mola aldı, bu yüzden JAAL yeni çivi ile bizi biraz var. Bugün Ne senin hakkında bir değişiklik <3 için gayet sahilde can sıkıcı satıcıları önlemek için havuzda nelerdir? Eğer gündüz ne yapıyorsunuz? -

Hey! Ben her zaman son dakikaya için ambalaj ile bekleyin çünkü Şimdi deli gibi evin etrafında atlıyorum.Durum hem dolması ve cehennem gibi ağır, bu nedenle bu heyecan verici. Çok az haha daha fazla olması daha iyi olduğunu bulduk, ben bütün 14 gün olacak yeterli düşünüyorum. Ben de kameralar var, Mac,-Go Pro ve bütün paketi - yani gerçekten gibi ben sıklıkta güncellemek için çalışmalısınız. Her gün yazı garanti değil, instagram (ericakvam) beni takip edemez - bazı resimler göndermek için emin olacaktır nerede ogsåå ♥Heiii Şimdi ♥ gerçekten çok iyi olan, tekrar kasabaya geri yaşıyorum. Burada yapılacak çok daha fazla olmasına rağmen, bu şehre bir hızlı yolculuk almak için hala tamam, ya da sadece arkadaşlarınızla rahat bir şeyler bulmak. Perşembe günü biz akşam güneş dışında taco ile süper rahat vardı Rodos'' kızlar'' ile Mari idi. Dün sesi oldu ve biz günaha dayanamadı - bu yüzden sadece Mollenberg ve NomNom :-) favori çin tamirhaneye aşağı çalıştırıldI.



BUNLARIN  HEPSİNİ ;http://l0ve.blogg.no/
BULABİLİRSİNİZ






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder